Tuesday, 27 August 2013

#Sendri Kasi Henggat


"Awak, saya nak cakap sesuatu ni. Dah lama saya pendam perkara ni." kata pakwe sambil berkerut dahi.

"Hal apa sayang?", tanya makwe.

"Awak, saya nak bagitahu yang kita sudah tak serasi. Saya minta maaf..." kata pakwe sambil memandang langit.

"Tak serasi apa bendanya? Tiap minggu awak ajak saya masuk rumah sewa awak?" ujar makwe yang air matanya mula bergelinangan.

"Biasalah, darah muda... darah nak mencuba..." balas pakwe yakin.

"Habis, saya dah tak ada apa dah sekarang... Macam mana?" suara makwe mula tersekat-sekat sayu.

"Nanti awak cakaplah dekat bakal suami awak tu... Kalau cinta awak, kena terima awak seadanya. Meskipun awak dah tak ada dara..." balas pakwe.

"Awak ni... Awak ni babi!" seraya makwe menampar sedas ke muka pakwe.

p/s: sindri mo henggat la dey..sedap sama-sama frust sorang..hamikk

6 comments:

  1. isk-isk lelaki pun.....
    memang cik akak bawak jumpa tok kadi terus..hahaha....bikin hangit je..huhu

    ReplyDelete
  2. Takut dengan dunia sekarang. moga kita semua terpelihara amin

    ReplyDelete
  3. ni memang nak kena pelempang punya huhuhuhu...hati2 kepada gadis jangan semudah itu menyerahkan maruah kepada lelaki sebelum menjadi hubungan yang halal sebagai suami isteri

    ReplyDelete
  4. Laki..jangan suka2 "bercucuk tanam" di taman larangan.
    gadis..jaga taman anda untuk yang halal sahaja.

    jaga nafsu, jaga akal, jaga maruah.

    ReplyDelete
  5. hahahah..terus bertukar jadi bab...

    ReplyDelete