Tuesday 14 January 2014

# Cool


Semua orang sibuk nak jadi orang yang cool.

Cool ni, sebenarnya dia ada dalam gene.

Bila orang tu ada gene cool, dia makan karipap inti angin pun jadi cool. Dia berjalan pun jadi cool.

Dia dengar radio pun jadi cool.
Dia beli beras kat 7-eleven pun tetap dia cool.
Hell, even dia menipu pun dia masih cool.

Kalau ada orang yang bertanya camne nak jadi cool, ternyatalah orang itu haram tak cool.

Aku? Aku tak cool. Serius, sikit pun tidak cool.

Pasal aku hot.

Bring it on haters

4 comments:

  1. Hot ke? Meh sini aku simbah air kasi down hot tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bek ko cakap..meh sini aku belanja ko ais shake ke..sundae cone ke..kan lagi pekdah..hahaha

      Delete
  2. Replies
    1. haha tapi tak sampai melecur lagi la..ngee~~

      Delete