Monday, 28 October 2013

# Cantaik?


Aku perhati dah jadi viral video makwe yang duk klem diri cantik la, comey la.

Dik, janganlah kau gusar dengan hinaan orang. Ketahuilah banyak lagi video bangang akan menyusul selepas ini.

Video Parody adik misalnya.

video

Elok lah sama-sama jadi bangang.

2 comments:

  1. Replies
    1. Tau tak pe...uhuuh ni ada video baru..apa lah nak jadi remaja2 kita la ni..tapi kesimpulan..nak dikenali dengan mudah maka buat lah video2 merapu lepas tu up kat u tube....hohohoh

      Delete