Sunday 30 June 2013

# Pertanyaan 2

Illustarsi Jew

Pagi tadi masa nak gi beli serapan aku terselisih ngan makcik-makcik yang nak ke pasar, deme kalau tak tegur aku memang tak sah.

"Man, makcik nak tanya ni. Kamu ni bila nak kahwin? Akak kamu dah ada anak dah. Kamu bila lagi?"

Posing yang sama

Mendengar provokasi bernada bzbody itu, aku mencari dinding untuk bersandar. Kedua tangan aku seluk dalam poket seluar.

Dengan tenang aku merenung tajam muka makcik tu.

"Makcik, bab duniawi ni tak perlu dikejar sangat"

Lepas tu makcik tu terus lempar tudung ke tanah dan menari Harlem Shake.

4 comments:

  1. Aiyakk kesian makcik..hehe.. ye lah, jodoh di tangan tuhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Style makcik tu..haha betei..itu urusanNya..tapi kengkawan semua dah 2 3 orang anak

      Delete
  2. Harlem shake? Tak putus ke pinggang? Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...mula-mula dia nak buat gwiyomi tapi sebab tak ada nset kamera maka tak leh la nak buat cam whore hi3

      Delete