Sunday 7 July 2013

# Kaget

Sekadar Hiasan Semata
Dulu masa aku jadi student IPT, selalu juga aku turun ke KL untuk jalan-jalan dan bershopping. Pernah sekali aku balik dari berjalan sakan di KL letih ya amat sebab banyak berjalan kaki. Letih mengalahkan letih orang bina kapal layar.

Setibanya di Stesen KL Central, orang beli tiket komuter punyalah ramai gilew. Yang beli tiket manual panjang, yang automatik pun panjang. Aku ambil jalan selamat, aku pilih manual.

Jadi aku terpaksa berbaris. Panjang betul barisan. Boleh buat 8 team bola sepak.

Sambil tunggu giliran untuk aku berurusan, tiba-tiba aku termengelamun. Jauh betul aku mengelamun. Lain macam dia punya pergi.

Sedar tak sedar dah sampai giliran aku. Muka makwe sedap mata memandang di kaunter itu dah betul-betul di hadapan aku. Aku pun apa lagi, kucar-kacirlah bila order tiket.

"Liverpool"

4 comments:

  1. Ye, mmg sadis..sama la kita kalau bab mengelamun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha tau takpe...jauh betul berkembara ketika mengelamun..haha end up je malu gilew..hahha

      Delete