Wednesday, 17 July 2013

# Ketentuan Illahi

Gambo Hiasan je
Hon kereta aku ni kadang-kadang ok, kadang-kadang tak ok.

Kalau aku hon makwe-makwe balik tarawih, haram tak berbunyi.

Kalau aku hon pakcik kopiah yang balik masjid, boleh plak berbunyi.

Ni lah yang dikatakan, ketentuan ilahi.

10 comments:

  1. hehe ter-hon sesaper ke encik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa lebey kurang la..nak hon anak tok imam..tspi ter-hon tok imam plop..kah kah kah

      Delete
  2. hihi....yalah bagus...hihi...
    bila bab engko ngirat...memang tak mahu dia...
    Kalau engko hon pakcik tu...hihi...tu lah lagi best :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula hon yang good..lagi suci tak macam tuan dia.. :)

      Delete
  3. nasib tak terkejut org yang kena hon tu...follow blog ni...salam Ramadan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi2 hon slow2 je tuan..thanks tuan follow u back..salam ramadhan :)

      Delete
  4. Replies
    1. biasa la mama..asam garam malam2 ramadhan..kan mama gak suruh cari hi3.. :)

      Delete
  5. Hahahaha...kan bagus tu.. hon tu tolong kawal kelakuan kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak membantu betei hon tu..orang baru nak cari jodoh..kah kah kah

      Delete