Sunday, 14 July 2013

# Puasa 2

 
Sorry Kassim bukan pic sebenar

Kassim: Aku tengok kau ni lembik semacam je. Letih pose lettew.

Manap: Mestilah letih. Pagi tadi aku sahur makan sikit aje.

Manap: Sebenarnya, kalau kita pasang niat puasa dengan betul, walaupun tak sahur badan kita akan segar macam orang yang dah makan. Ko tengok aku, steady je. Kalau nak main bola pun tarak hal.

Manap: Yela, yela... Eh, itu macam mak kau je? Dia datang cari kau wat pe plak?

Kassim: Ha`ah la. Mak aku la tu. Apahal plak?

Makcik Kiah: Kassim, balik! Makan nasik!!

Kassim: ....

6 comments:

  1. hahaha!!... tak boleh gelak bedekah-dekah, nanti cik Sufi jaga.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. gelak dalam hati je mama..hahhaha :) opocot terkejut cik sufi

      Delete
  2. blurr si kassim di suruh makan nasi..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tau takpe..mak dia tak kaver2 lak tew..tapi zaman kanak2 meme cam tu..hahaha

      Delete
  3. sah-sah tak puasakan.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha tu la masalah mereka...ngee~~

      Delete