Monday, 8 July 2013

# Seminggu Berjumpa Cinta


 

Sana sini suma dok wat upacara maki hamun ke makwe yang wat bidio kapel seminggu tu. Sampai dia tutup account terus. Pakwe dia takde sape-sape nak bahan ke? Ni aku tengok status pakwe dia:

"Temankan Princess pergi berbuka "

345 like this <--- brengsek la woi!!!

p/s: Adik woi... lagi 10 tahun kalo ko nengok bidio ni balik, tobat ko menyumpah ke diri sendiri. Kasut sekolah dah kapur belom?

8 comments:

  1. hihihi... macam-macam hal la... entry pertama yang buat mama tersenyum kambing di pagi hari..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam2 anak remaja kecil hari ni..anak2 remaja purba gak rilek2 jew.

      Delete
  2. Tepat sekali.. mungkin tak sampai 10tahun jika diberikan hidayah, dia akan rasa malu sampai ke tulang kering..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha komentar kat blog empunya bidio nak cecah seribu dah hi3..lau nak popular leh la wat cam tu hahah

      Delete
  3. sok adik tu kapor kasut lagi elok....harap muka je cantik..tapi.....perangai elok...hihi...
    bercinta juga cik akak nie....tapi tak lah macam cacing kerawit..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian beliau...habis2an kena tazkirah..huhuh apa pun moga yang lain amik iktibar..nak popular pun biar la secara terhormat..

      Delete