Tuesday, 23 July 2013

# Sahur?


Saat anda terlepas bersahur kerana tak sedar alarm phone slow macam bunyi cicak...

dan...

Anda lihat di depan mata ada makanan yang anda sediakan untuk bersahur tadi sudah tersedia atas meja.

Krik krik... .

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Mengalir air mata memohon keampunan dariNya

8 comments:

  1. pernah terjadi kat saya...anggap saja bukan rezeki... sob sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tu la pasal tuan..apa boleh buat..hi3 :)

      Delete
  2. hihi, takpe dah bukan rezeki.. nak buat camne kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula pasal esok nak ikat jam kat telinga..tak bangun gak tak tau ar..hi3..terbaek ar mama blog di pinned post :)

      Delete
  3. hehe~ xkn la smpai menangis kot~ (gelakgolek2)
    Lolly pon slalu kne mcm ni, tp ada kelebihan yg trjadi tu, contohnya mkanan tu boley bwk smpai brbuka ptg tu, n xyah kua dwet utk beli lg~ hee~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kreatif betei loly nih terbaeik ar..haha :) betei gak kan..jimat lagi sehari

      Delete
  4. UWWaa boleh menangis maa..lemah semangat berpuasa klau tak sahur.. alarm sy paling slow kot..bunyi dgn tak hampir sama je..haaha..cara utk terkejut dgn cara yg agak comel..bg sy alarm kuat sgt buat muka kita terkejut beruk setiap pagi..muka pn dah macam....haahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha tula pasal..lau tak siap menda tak pe..ni dah prepair bagai sebelum membuta..bangun2 nengok je hahaha...tu ar masih mencari bunyi yang lembut tapi tajam untuk kenjutkan..kawan saya suggest guna surah yassin..perh....

      Delete