Thursday 18 July 2013

# Phase Two



Whatttt!!!!!!!!!!!!!!! 10 Ramadhan??? cepat gilew masa berlalu, ya Allah pantas betei 20 hari lagi nak menyambut idulfitri, pasaraya, kamdar dan spesis-spesis meme dah memainkan lagu raya, slack bazar ramadhan kat tempat open je, lau tak pasti lagu raya mesti berkumandang,.

Hari ni dah memasuki fasa ke dua Ramadhan, so cam mana dengan kualiti diri dan ibadah? adakah ia sama seperti yang lalu atau ada peningkatan. Jom bermuhasabah sarawak diri kita memasing.

4 comments:

  1. sama-sama kita mempertingkatkan amal ibadah di bulan puasa ini.. dan semoga ianya istiqamah di bulan-bulan lain juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah kak..rugi kalau kita mensia-sia apa yang Allah telah kurniakan..moga asbab tarbiyah ramadhan kita akan hias bulan-bulan lain dengan keindahananya..aminn :)

      Delete
  2. Tu la..rasa mcm pantas sgt.. terkejar-kejar penuhi tempahan biskut raya.. namun malam, lupakan soal duniawi tersebut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perhh bisnes women yang berjaya.. :) alhamdulillah murah rejeki..moga ramadhan tahun ni kedua2 poket penuh.. amalan dan duit raya

      Delete